Neem vrijblijvend contact op 073 – 303 58 57

Contractenrecht

Grip op contracten en verbintenissen

Contracten en verbintenissen lopen als een rode draad door het leven. Zodoende zijn bijna alle vormen van samenwerking met een bedrijf vastgelegd in een overeenkomst. Ook samenwerking met personen wordt vaak vastgelegd in een contract. Onyx Advocaten zorgt voor grip op jouw contract. En vervolgens doet Onyx Advocaten er samen met jou alles aan om dit zo te houden! In de juridische wereld wordt dit overigens ook wel verbintenissenrecht genoemd.

Heb je vragen over jouw contract, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Ten eerste geven wij jouw graag een kosteloos advies. Met dit advies voorkomt Onyx Advocaten vaak al veel problemen. Ten tweede helpt Onyx Advocaten jou met het opstellen of screenen van een overeenkomst. Een goed contract met algemene voorwaarden zorgt voor extra grip! Hoe beter de afspraken zijn vastgelegd, hoe beter deze gehandhaafd kunnen worden. Ook met deze algemene voorwaarden kunnen wij jou helpen.

Meer contractenrecht:

Overeenkomst opstellen / controleren

Algemene voorwaarden

Contractuele boete

Ingebrekestelling

Handhaving van jouw contract

Ondanks een goed contract met algemene voorwaarden komt het onverhoopt toch voor dat jouw tegenpartij zich niet aan de gemaakte afspraken houdt. Ook voor dit geval kunnen bepalingen in het contract en / of algemene voorwaarden worden opgenomen, zodat jij je tegenpartij effectief kunt aanspreken op de gemaakte afspraken. Desnoods met behulp van Onyx Advocaten!

Er kunnen goede prikkels tot nakoming worden gegeven met een formele ingebrekestelling of met het opleggen van een contractuele boete. Laat je door Onyx Advocaten goed informeren over de mogelijkheden!

Heb je een vraag over jouw contract?

Neem dan geheel vrijblijvend contact op met Onyx Advocaten via onderstaande contactgegevens of vul het contactformulier in. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen!

info@onyx-advocaten.nl

Telefoon