Contractenrecht 1

Contractenrecht

Grip op contracten en verbintenissen

Contractenrecht

Contracten en verbintenissen lopen als een rode draad door het leven. Zodoende zijn bijna alle vormen van samenwerking met een bedrijf vastgelegd in een overeenkomst. Ook samenwerking met personen wordt vaak vastgelegd in een contract. Onyx Advocaten zorgt voor grip op jouw contract.

Ondanks een goed contract met algemene voorwaarden komt het onverhoopt toch voor dat jouw tegenpartij zich niet aan de gemaakte afspraken houdt. Ook voor dit geval kunnen bepalingen in het contract en / of algemene voorwaarden worden opgenomen, zodat jij je tegenpartij effectief kunt aanspreken op de gemaakte afspraken. Desnoods met behulp van Onyx Advocaten! Er kunnen goede prikkels tot nakoming worden gegeven met een formele ingebrekestelling of met het opleggen van een contractuele boete.

Heb je vragen over jouw contract, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Ten eerste geven wij jouw graag een kosteloos advies. Met dit advies voorkomt Onyx Advocaten vaak al veel problemen. Ten tweede helpt Onyx Advocaten jou met het screenen of opstellen van een overeenkomst. Een goed contract met algemene voorwaarden zorgt voor extra grip! Hoe beter de afspraken zijn vastgelegd, hoe beter deze gehandhaafd kunnen worden. Ook met deze algemene voorwaarden kunnen wij jou helpen.

Heb je een vraag over contractenrecht?

Neem dan geheel vrijblijvend contact op met Onyx Advocaten via onderstaande contactgegevens of vul het contactformulier in. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen!

info@onyx-advocaten.nl

Incasso overdragen

"*" geeft vereiste velden aan

Wat zeggen klanten over Onyx Advocaten?

Heel erg tevreden zijn wij over de service en expertise van Onyx Advocaten. Door verder te denken hebben we uiteindelijk sneller dan verwacht alles kunnen afhandelen met onze debiteuren. Martijn van Hurne is een echte expert op dit gebied en heel prettig om mee samen te werken. Hij komt met creatieve en pro-actieve oplossingen. Daarnaast is de bereikbaarheid 100%.

mevr. N. Storms-Jansen – Stichting SPARK Campus

Namens Stichting ’t Verzetje (Zwemclub) heb ik Onyx Advocaten gevraagd een vordering te incasseren.

Een paar kwalificaties die mij direct opvielen:

– snelle respons en actie,

– tactvolle benadering en aanpak,

– prettige samenwerking.

Uiteraard zijn er meer, die in het geheel hebben geleid tot een uitstekend resultaat.

dhr. C. Lavina, Stichting ‘t Verzetje

Onyx Advocaten is een serieuze en oprechte partij. Mij hebben ze zeer goed geholpen. Komen afspraken na en werken accuraat en snel. Mijn eventuele volgende zaak gaat weer naar Onyx Advocaten. Lof!!

dhr. G. van Langeveld